varning, miss damp på ingång, hon vägrar lämna byggnaden.

Har inte hunnit blogga så mycket idag! Dagen började med att jag försökte komma på en planB till mitt projekt och sen bar det av till skolan för idrottslektion med afrodans! Jag var faktiskt bara med i början av koreografin för min hosta sen 3veckor tillbaka är inte bättre men jag ska till en läkare imorgonbitti på min sovmorgon och se om han har något gott till min sårade hals! =(
Vi spelade in allting på Linas/Tinas videokamera och det såg jättebra ut och så får jag hoppas att jag kan köra fullt ut på streetlektionen på torsdag istället!
Jag och min grupp i ett ämne som kallas för MÄNK stack till Valhall och gjorde nästan klart vårat projekt vi fick för någon vecka sen men efter 2h vet jag inte vad som hände med mig..

min PMS kom fram till maxvolym och denna gången är det verkligen ILLA(!), jag fick damp på biblotikarien bara för att hon ville åka hem för dagen och slängde ut oss från datan som fick göra oss att flytta till en annan byggnad och detta började det hela. Jag ville inte skriva klart något på arbetet med min grupp, inte prata med någon, slängt böcker överallt pga provet imorgon som jag satsar IG på eftersom läraren inte hjälpt mig så otroligt mycket att försöka förstå allt, mitt studiebidrag har inte kommit så såfort jag kom hem slängde jag av alla snöade ytterkläder, slängde mig ner i sängen och lät bli att prata med Simon eftersom jag kände för att skrika närsomhelst. Det slutade med att han gick in och la sig bredvid mig, somnade i några timmar och vaknade lagom till dansträningen som gick sisådär med tanke på min hals.

Imorgon är det som sagt prov i naturkunskap B, kan inget, det enda jag gjort är frågorna till hela kapitlet men nu bryr jag mig faktiskt inte. Sitter hellre med boken i Psykologi och läser till provet på måndag än att göra natur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0