watch my belly say donk donk!

Jag har för tusan gått upp nästan 10kg sen jag träffa Simon! Detta är inte acceptabelt för mig nu asså! :P paha!
10 jävla kg!!?? Från ingenstans?! Okej där ljög jag.
Hur tusan ska jag fixa detta? Var nyss på gymmet med Therecé och Simon(jag och thesse snacka om att det var skönt att kunna ha sin pojkvän på gymmet) och idag blev det armar och mage, sen sprang jag väl i 13min sammanlagt innan jag la av pga mitt knä(har mycket problem med mina knän&höfter) och efter gymmet stack vi till ÖB för att se om dom hade en billig våg och visst fan hade dom det, ångrar att vi köpte den men måste nog ha en för att skärpa till mig med skitmaten nu! Är helt såld i choklad! Inte så lätt när han fick alla chokladsorter i f-dagspresent av Li och Andreas!

Simon är ute i köket och gör den ASGOA kycklingwooken med currysås och ris sen blir det teckenspråksplugg hela kvällen!

Kommentarer
Postat av: Liiv

Hej! Du är finalist i veckans blogg!

Länka till inlägget på din blogg, börja sedan samla röster :-)



Lycka till!

2010-02-15 @ 16:46:30
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0