är inte du skyldig mig något eller?!

rubriken kommer typ ingen fatta om vi inte heter Cia,Thesse,Lina,Sofie&Sanne. Dagens citat asså!

Sen före inlägget har jag gått igenom att få ansiktsbehandlig med massage och allt, även gett en behandling på Amanda och min behandling var så skön (fick vara försökskanin av hon som lärde ut till oss så blev en riktig en!)och när vi skulle ligga och vänta på att masken skulle ta verka så gick dom andra(dom som gjorde behandlingen på oss) ut och fikade och prata. Vi andra med masken somnade och det kändes som att jag sovit i flera timmar sammanlagt för jag hade legat och snoozat innan men det roliga var inte att det kändes som jag verkligen sovit ut ordentligt utan det roliga var att jag hade vaknat av min egen snark! Och direkt hör jag Sofie säga "vem var det?" och jag svarar med chock "herregud det var ju jag!!" och alla hade lagt märket till den och sedan låg vi 5tjejer där med skrattgråten i halsen!

Vi skulle sluta 5 (alltså 6h utbildning) men det blev lite efter 4, fick ett litet dilemma för min kväll skulle bestå att umgås med bl.a. mamma eftersom jag inte träffar henne eller pappa så mycket pga mitt schema och studier och tio över 4 ringer min chef och frågar om jag kan hoppa in, ska jobba imr och ville ju säga ja men jag hade verkligen sett fram emot att träffa mamma så fick ju säga nej men hade ändå lite tankar o dåligt samvete men får hoppas att det fixade sig!
Hade kunnat jobba också för träffen med mamma blev inte som den skulle men då var det efter 5 och jag fick utnyttja min kväll med en jätteskön promenad med Therecé i 1h40min överallt genom stan! Var hur avslappnande som helst att prata om allt mellan himmel och jord och nu snart ska jag ta fram glassen och göra marrängswiss! bara min man kan komma hem och vispa för en elvisp har vi inte införskaffat oss än =/

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

vad kul:) hoppas du stannar då hehe ^^

2010-01-22 @ 23:27:22
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0