det är som om en sax är klistrad i örat

Duktiga lilla jag som nyss lärt mig in ca 50glosor på en kvart! Det går rätt snabbt att plugga tsp men jag hade ju hellre gjort något annat men nu när jag gottat mig med lovet ett bra tag nu så får jag nog påbörja mina helvetesstudier i förväg för att bli van i lagom tid till skolan börjar!
Det kommer nog bli en galen termin med tanke på att jag slutar kl5 alla dagar i veckan så som jag fattat och hört det från Jamjam och när jag jobbar på fredagar så slutar jag samtidigt som jag börjar så jag vet inte riktigt hur jag ska klara av det där, kanske har tur och har bil den dagen och kanske kan komma kvart över 5 eller något. Jag får nog prata med min chef om det och varna henne lita!

PÅ TAL OM NOTHING!
Simon tvättade igår och imorse la vi allt på plats och jag bestämde mig för att rensa en påse som stog bredvid garderoben som jag tänkte slänga som den var men när jag sen ser ett brev i påsen och öppnar det så visar det sig att det är en utbetalning på 1000kr som jag ännu inte hämtat ut! Har nog turen på min sida idag!
Men nu ska jag snart åka och träna sen börjar jag jobba kl5 och får väl hoppas att det blir en bra och fullspäckad kväll så jag inte får skäll för att jag bara står och övervakar stället eftersom det inte finns något att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0