du är så blah!

Tänkte slänga in ett inlägg innan simon och grabbarna kommer hem!
Skolan idag som vanligt och jag är faktiskt stolt över mig själv! jag går in på min 4e vecka i skolan nu och bara varit borta två lektioner pga feber! Jag har liksom väldigt lätt att gå hem så fort det är något litet som huvudvärk eller trötthet men icke sa Nicke denna terminen! STOLT!
Trots att skolan kändes assslååång(!) med 5 lektioner varav SPAlektionen på 2.5h så gick jag igenom dagen med en måttligt irriterande huvudvärk men gick jag hem?-NEJ :D
Ska ju öppna SPAet nästa vecka så idag fick vi träna vad vi ville och känner mig ganska säker men nu måste jag lägga all min folkus till provet imorgon som handlar om hudtyper och historiken inom SPA.

Kom hem och möttes av 3 hockeysugna grabbar vid namn Simon, Andy&Jens ( dom är på väg upp nu hör jag!) och körde dom till Röglematchen sen var det bara hem till mamma och äta den vanliga "veckomiddagen" så man får träffa henne också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0