du-dumb-pumb-pssssh

Här ligger jag i soffan och kollar på TV, my super sweet 16 står på MTV och inser att lycka kan nog bara köpas för pengar i USA.
Jag vaknade imorse med lite feber och var inte alls pepp till att gå i skolan! Hade prov i teckenspråk så jag gick dit iaf och tänkte att jag kunde försöka gå i skolan iaf men sjukanmälde mig efter den lektionen! Provet gick as! fick G, något jag aldrig fått tidigare i det ämnet, alltid legat på MVG och läraren visste om att jag var sjuk och nervös för det visade sig att hon glömt säga att vi hade glosor i badrum,sovrum,mataffär och trädgård också och det hade inte jag tränat på så hon sa att ett prov gör mer eller mindre ingenting på mitt betyg och att jag säkert skulle ta igen det på nästa prov som bara kommer handla om glosor!
Fick ångest att jag missade SPAlektionen men Amanda smsade mig att vi inte gjorde så mycket och att jag inte har något SPA imorgon så jag slutar redan vid 2! GÖTTANS!

Som sagt, jag är sjukeslisjuker men jag fick mig lite luft iaf när jag åkte och handla med Simon men huvudvärken gick inte direkt bort! Min kroppslukt är inte heller så fräsch så det får bli ett bad ikväll för annars kommer väl inte Simon vilja sova bredvid mig ikväll! Nu snurrar huvudet på mig.Nu smsar mamma mig. Nu är jag hungrig! Känner hur min tandborstning inte blev lyckad imorse heller, EEEUW.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0