ett morgoninlägg!

Idag står det på mitt schema att jag ska äntligen börja min ordentliga träning(!!) fast jag är lite smått förkyld men jag är taggad som bomben till det iallafall!
Jag har fortfarande lite arbeten som ska skickas iväg men min data är ju som sagt envis så jag får se hur det går med det! Kom liksom på att jag har ju TSP-prov såfort jag börjar också så bäst jag börjar med den nu men det är rätt så lätt att plugga till så det ska nog inte vara några problem!

En annan punkt är att jag ska till Jamjam ikväll för en liten make-over och för lite snack och uppdatering! Men mer om det i bilder senare!


bilden är när jag och Jamjam är typ.. 11? eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0