jag älskar många saker, även nagellack

Borde fan ge mig en klapp på axeln och säga "fan vad stolt jag är över dig Cia!!!!" För nu idag jävlar har jag tränat på bra!
Var helt taggad hela dagen idag att jag skulle gå på Cecilias jympa-medelpass med Jonna&Olivia och det kändes verkligen SKETABRA!!!!! Rent ut sagt..
Men jag var tvungen att få 5min tidigare eftersom kl 18 började min dans, kom upp till salen och var helt genomsvettig! Alla skratta åt mig, vilket jag kan förstå eftersom svetten rann som vatten(!) och jag nästintill tjatade på att ha mycket styrka idag men det blir antagligen på söndag istället med våran roliga vikarie!

Kom hem efter träningen..satte mig vid datan men INTE VID FACEBOOK! :O Nej jag satte på spotify och iTunes, tog mitt projektblock och gjorde klart mitt jympapass som jag faktiskt gjorde om igår(berättar varför senare i inlägget) men nu har jag bara 2låtar kvar på hela skiten och känner mig otroligt nöjd med det!
För er så läser så handlar mitt projekt om att samla in pengar till Haiti genom att jag håller i ett jympa-pass som kommer att hållas nere på F&S runt v8 (kommer bokas klart imr förhoppningsvis!) och är ni sugna på att göra en bra skillnad för världen samtidigt som du tränar så hör gärna av er till mig och anmäl er att ni vill komma. Kostnaden kommer nog bli 30kr (så att det blir lita måtta i det hela till Haiti!) Men jag kommer prata mer om detta senare!

Varför jag gjorde om mitt pass som redan var klart var för att för 2 nätter sen kunde jag inte somna och hade en så kallad "vaken dröm". Jag kunde inte kontrollera vad jag låg och tänkte på med vakna ögon och det kändes hemskt för jag började få panik, speciellt när jag såg på klockan o hon var bara kvart i 3 på morgonen. Jag fick tankar om att ingen skulle komma, jag skulle inte ha växel för de som kommer, lokalen kommer dubbelbokas, låtarna är inte tillräckligt bra och studsiga, flygbladen kommer inte komma ut i tid osv osv. Ni fattar. Och då gjorde jag om mitt pass som jag nu måste träna in så jag inte utför mitt pass med att ha huvudet i pappret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0