jag har en tendens att tycka om fiskrens

Två dagar senare kommer ett inlägg!
Sitter just nu och fösöker göra klart alla arbeten jag hittils har men mitt huvud cpar sig med mig så känner mig helt omänsklig!
Gårkvällen spenderades faktiskt hemma hos Anna för att försöka reda ut allt om varför vi var arga på varandra och det hela slutade med att vi kollade tyst på varandra och insåg att det inte är pga någon av oss som vi e sura på varandra, utan det är en tredje person som vi måste ha svar från! Visst är missförstånd otroligt roliga att ha! :D
Jag är iaf glad att vi fick prata ut om allting och löste det mesta!

Nu ska jag skriva engelskan och sen ska jag jobba som städerska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0