min lilltå kan baka sockerkaka

Nu börjar jag må lite bättre men för att försäkra Simon att han kommer överleva natten får han nog vara försiktig men snäll som han är så hjälper han mig med tsp-glosorna som jag nu tryckt in ca 100st i skallen! Mammas ex Patrik har nyss varit här och gett mig ett litet extra jobb som kommer bli gott att göra, ajg ska nämnligen städa hans lägenhet 1-2gånger i månaden så det blir bra fickpengar!
Konstigt hur man ändå känner att man har lite pengar fast man får studiebidrag och lön och visst, jag får en liten del över men känns ändå som att inget blir kvar!

Nu ska jag börja läsa läxan vi har tills imorgon i kursen Människo socialt och kulturellt som nog ska vara intressant att läsa! Hade psykologi för första gången imorse med som jag också ser fram emot! YEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0