Next to her cheap silicone I look minimal

Har haft en sån tur idag! Dagen började med att jag vaknade, grattade min påg som blir 23 idag och sen snabbt in i duschen för att försöka vakna till liv och sticka iväg till ett ärende på Väla! Hade haft en snygg syn i skallen om vad man skulle ha på sig, hade egentligen redan bestämt en outfit men jag var inte nöjd och ville ha byxor.. som jag inte hade men jag tänkte att jag kanske hittade dom på Väla..
Gick in på HM och tänkte inte direkt shoppa men när jag ser ett speciell tyg på ett par brallor som fångade jag upp dom direkt.. kolla prislappen..100kr..kollar storleken..38(!!), sån jäkla tur jag hade och de var de ända paret!
Hittade ett par gråa jeans för 200kr med dragkedja nere vid ankel, sen blev det två baslinnen från JC, ett lila och ett vit. Jäklar vad jag fastnat för färgen lila! Oj, och ett läppglans för 20kr på rean och nu är jag klar för en utgång och bra kväll här hemma med runt 30 pers...blir vi vräkta eller kommer vi ha tak över huvudet imorgon?

De svarta är glansiga så dom syns inte så mycket, gråa med kedja och vit linne(det lila jag har på mig)

Gårdagen var det drygaste! Gick till 5 och avslutade med en kroppspeeling, kom hem för att fira Simon med hans familj och var riktigt död efter 5 min i soffan! Hans familj stack utom hans bror som stanna vkar t 11 kanske, dom drack öl, jag fick självklart sticka o köra o hämta donkan mat till dom, kollade på RockStar men jag var så jäkla död så blev ingen social kväll för mig! Det diggade inte Linus (bror) och det syns på min höft för han gav mig en lusing så jag skulle vakna.. funkade inte direkt! :P

Kommentarer
Postat av: Isolina

Tusen tack för tipset!

2010-01-31 @ 11:42:26
URL: http://isolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0