penthouse is my kingdom

snoddddddddd av dooorrren!
Gör så här:
1. ta fram din mobil
2. bläddra igenom din inkorg
3. stanna vid sms:et när du räknat till tio och skriv ner det på frågan
4. fortsätt så på varje

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
jag betalar

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
jag har inga pengar :(

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
så kan vi gå hem tillsammans!:) <3

Vad är det sista din mamma säger innan du går och lägger dig?
det går inte för den passar inte min rumpa.. =(

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Okej

Vilket ord skulle du säga till gud?
tyvärr så varken kan eller vill jag döda dig, men jag ska tänka på dig när jag ligger här i min säng med 5råttor! :)

Vad vill du höra mest av allt?
(simon skicka denna bild på en mops!)

Vad skulle du säga om du fick mvg i allt ?
ute kör!
(detta är från emma johansson 3.05 imorse..låt oss tänka vad hon hade fått i sig för vätska;))

Din romantiska replik?
ja det är väl självklart!

Vad skulle du säga om du blev besluten?
okej, vi är på biljarden så ring bara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0