röd dag igen btw,

Igår var det som sagt dags för lite makeover med Jamjam! Håret blev mörkare än det skulle men eftersom det är en toning så går det ur snart förhoppningsvis för känner mig faktiskt väldigt blek nu! Båda gillar och ogillar det nya men efter regn kommer solsken!

Träningen igår gick också bra men jag är väldigt besviken att jag bara känner väldigt lite i armar och ben och var nära på att sticka o träna igen men NEJ, jag har prov nästa vecka..(omg, jag har lov och pluggar till prov som jag har redan FÖRSTA VECKAN?!?!) aja, life sucks! Fick reda på att jag går till 5 alla dagar iveckan denna terminen, JAG ÄRO SÅÅÅÅ LYCKLIG!! Men för att stötta mig själv ska jag ta på mig en ansiktsmask om jag hittar någon här hemma och hårinpackning och bara njuta och slappa! För idag är det bara en sån dag. Göra mig lite snygg fast jag inte ska göra ett skitelidit!

diggar Hms nya smycke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0