stickelistickalisnusaren i näsan

Hemma sen några timmar tillbaka från dagen med mammi på Väla/IKEA där jag fick hem mig lite grejer till lägenheten som jag nu håller på att få lite finare men jag måste nog faktiskt säga att jag önskar att jag inte hade haft några skulder för då hade min lön gått åt bara inredning, men läs nu noga, OM vi hade skaffat en ny och tom lägenhet för nu är det så svårt för mig eftersom det egentligen inte alls är min stil i inredningen det är här nu tyvärr! Men jag får väl vänta 2år eller något när jag börjat jobba och skaffa ny lägenhet men det kommer nog bli svårt när en kille ska hänga med på haken eftersom jag vill inreda det alldeles själv! =( BUHU, nej jag skoja men dom som känner mig och inredning OCH IKEA (<3<3<3) förstår mitt stora problem!

Här är lite vad jag fick hem mig idag då vi hade presentkort på IKEA och nagellacken fick jag av pappa+fru i julklapp för dom såg så härliga ut så jag kunde inte motstå och eftersom jag hade presentkort så har jag ju inte slösat mina pengar direkt och det är ju bra för en sån shoppinggalen-chicka som jag!



denna lampan såg så söt ut hos två av våra polare så vi köpte osså en när vi ändå hade tillgodokvitto och presentkort!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

hihi, jag tror att jag har en likadan hylla och lampa som du! :P

2010-01-18 @ 11:59:54
URL: http://meheartit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0