a la eleonor

På länge senaste tid har jag varit mån om att jag måste komma igång med träningen och nu idag har jag suttit och pratat mycket med Eleonor på chaten om träning och mat och hon var så snäll att hon skrev ett träningsschema till mig som ser ut såhär:

Måndag: 2.5km jogging, 20 vanliga situps, 10 på var sida och 10 triceps
Onsdag: 5km powerwalk, samma situps och 20 rygglyftningar
Fredag: 2.5km jogging, samma situps&triceps och samma rygglyftningar
Söndag: samma som onsdag

Detta är saker jag
förbjudit mig att äta:
pasta (halvt förbjudet för liiite pasta måste jag ju ha för att få energi)
ris
potatis
godis
läsk
chips,ostb,popcorn
kakor
vit bröd
glass
dressingar
skräpmat

Detta är mina ersättningar:
grönsaker
sallader
baguetter
frukt
fullkorn
kolsyrat/vanligtvatten

Nu får vi väl se hur det går för mig denna gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0