H&M 75kr

Nej, nu sticker jag och jobbar i denna värmen men har iaf spenderat skönt tid med mamma&Simon idag på stranden så nu får jag slita lite om jag ska kunna försörja sig! Man får verkligen ett större perspektiv på hur ekonomi kan vara slitet när man flyttat hemifrån men måste tacka min mamma&pappa för att de låtit mig ta eget ansvar och låtit mig vara ifred så jag kan klura ut saker och ting, som när mina föräldrar skilde sig och mamma jobba mycket, var man tvungen att luska ut hur mikron fungerade och hur man kunde göra lätt/barnvänlig mat själv, eller som när jag skulle på kalas hos Carro och mamma ville att jag skulle hitta vägen själv så hon ville inte följa med mig för hon tyckte att jag var stor nog att hitta min egen värld/väg dit och klara mig själv.
Såna småsaker som när man varit barnvakt åt Sebbe när pappa turnerat/jobbat eller mamma har jobbat så ser man faktiskt saker och ting på annat sätt.

Nej, befinner mig på Simons 17-ca 00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0