kanske träffar Lotta Engberg idag?!?!:O bryr jag mig?NEJ!

Nu har jag stigit upp, klätt på mig och packat väskan halvt klar!
Idag drar jag, therecé,johan,felicia,phoung, adam,fanny&oscar till Liseberg!
Kom hem vid 1 inatt, jobbade nere på Simons kl17 sen bad jag om att få gå en halvtimme tidigare eftersom jag skulle upp tidigt idag! Det var en rätt så bra dag, väldigt mycket folk eftersom folk går på semester nu men vi klarade av det.

Nej, kl9 ska vi samlas på Statoil för att tanka och dela bensinpengar sen bär det av!
Att det alltid ska vara så svårt att veta vad som är lämpligt att ha på sig på just Liseberg kommer jag aldrig klura ut gåtan på, en jumpsuit hade varit najs om jag inte hade fått svettlökar på den(brun) och man kan inte gå med bara shorts(eller jo, om man bara låter överdelen svänga men kan finnas risk för obehaglig tyngd..) sen tänkte jag på Therecés hängsleshorts men dom kan nog vara varma plus att det egentligen är hennes systers så det blev ett par vanliga ljusblårandiga shorts med ett vitt linne som jag inte behöver BH till, notera att jag tar med min bikiniöverdel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0