orka alla dessa rubriker!

* upp halv8 för att skjutsa Simon till jobbet
* kör därifrån vidare hem till Patrik för att jobba (städa)
* kör direkt ner till Simons på torget för att skälla/ha mer pengar/schema-snack
* kör snabbt hem för att tvätta håret
* ner till Elin som klippte mitt hår, valde att bara ta topparna. måste spara långt till hösten!
* ner till Simons igen, fick både min lön+lite till OCH mitt schema! det är fan ta mig värt en STOR applåd!
* umgicks med min bror och hans homie på Väla. Hittade en typisk "inte-så-liten-att-man-bara-får.plats-med-mobil-och-läppglans-utan-även-en-kvällströja-om-det-blir-kyligt-och-några-cider-och-en-banan"- väska inne på gina som var på rea och billig så det unnade jag mig.
* stannade på Netto, Coop och områden för att dela ut papper till utförsäljningen, tar de na husen imr och Kungs sen ska jag jobba på torget kl17.

Min mrogon började iaf bra. Min kusin Marcus ringde mig och sa "du, jag har kickat på ditt abbonemang, för jävla dyrt så jag har kapat kostnaderna och skaffat dig en iPhone." Visst har man underbar släkt;)?? Han kommer med en till mig och en till bror ikväll så nu gäller det att hitta ett coolt skal fullt med diamanter som jag hittade på google :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0