these words are my own.

Det blev ingen nådig morgon!
Har legat och svettats av all värme hela morgonen men när jag bestämde mig för att å upp o kissa så behövde jag mer än det, där kom ciderna upp. Klena lilla jag. Då var klockan 9, jag skulle börja jobba 11.. Men det mesta gick över efter att jag hostat upp magsaft (.....) som det alltid brukar göra, när jag är sjuk som jag var tillexempel i Thailand så satt jag bara vid toan o gnällde "snälla låt det bara komma ut, kan det inte komma snart?!?!?!" paha!

Kom ner t jobb och träffade kockarna som flina lite åt mig eftersom jag, melina, stina,thesse o felicia satt där i några timmar innan vi drog till Nicks, sen kom Jossan också så vi fick komma överens vem av oss som skulle stanna eftersom Simon dubbelbokat men eftersom hon bara kunde idag så tar jag och jobbar imr istället. ´
Idag på schemat står det då:
Städning
Handla på CityGross, kylskåpet börjar bli tomt.
Träning
Träffa och prata med Anna?
Hem till mamma och hämta tvätten(nej jag låter inte min mamma tvätta, jag bara lånade maskinen!)
Hem till Felicia och grilla och bada uppvärmd bubbelpool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0