play me like a guitar

Jaa, vad ska man säga om dagen?
Hunnit jobba mellan 11-17 och det var rätt chill idag så ser fram emot att åka dit imr igen. Försökte ju hitta annat jobb men det verkar inte ljusna för mig så jag får nog ta det jag kan få men kanske har ett annat som är nyöppnat. Kanske ska dit imr efter jobb?
Jo, jag har hunnit sova i någon timme också. Har magknip och är helt svullen så har inte sug för att göra ett skit. Kul för Simon att komma hem från jobbet och ALLTID hitta mig liggandes i soffan.. med datan..eller TVn. PEST

I lördags åkte vi ett gäng till Liseberg. För att sammanfatta hela dagen kan jag bara säga att den var verkligen vad jag behövde! Den bästa på länge! Detta sommarlovet är precis vad jag behöver! Jag har en underbar pojkvän, sitter här och bor tillsammans med honom i en fin lägenhet. Jag är frisk, har en familj, tak över huvudet, mat på bordet varje dag och världens underbaraste vänner, måste ge extra tack till Therecé som alltid är där för mig!.
I söndags äkte jag och Simon hem till Felicia för att umgås med henne och Adam, vi skulle ut och gå men vi stannade inne och badade i hennes uppvärmda pool!

Ligger och kollar på "secret lifes of women" där en (tonåring) som har handelsbehov(shopaholic) förklarade med orden "om jag betalar detta på mammas kreditkort så får hon räkningen om en månad, och då hinner jag tänka ut hur jag ska tjäna dessa pengarna för dessa skorna för att ge henne då". ......Verkligen så jag brukar tänka just nu, hemskt. Gav mig en liten väckarklocka i huvudet på mig. SKÄRP DIG CECILIA!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0