är du kär i mig ännu claes-göran?

Orkar inte att lägenheten ser ut som en svinstia(nästan) och jag inte pallar städa. Känns verkligen som att jag städar hela tiden och eftersom vi varit på stranden rätt så mycket har vi typ en sandlåda i vardagsrummet och hallen.
Igår var Simon ledig så vi drog till stranden med några brudar men sen hittade vi Simons bror så vi fastnade där hos dom istället och satt vid klitter-baren resten av dagen, åt lunch och middag och det var så varmt att man fick gå mitt i maten och ta ett dopp! Dock kunde jag klarat mig utan bajskorvarna som flöt runder....


OBS: PÅ TYRA BANKS SHOW IDAG PÅ TV SA NYSS EN DIETIST ATT SHOPPING BRÄNNER 275KALORIER PER TIMME! NÄR ÅKER VI TILL VÄLA?!?!?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0