nu har jag lämnat nästet. hos pappa iaf

För några dagar sen(söndags) när Simon var på personalfest befann jag mig hemma hos pappa och packade ner allt jag ägde i flyttlådor som jag senare tog över till Simon. Kändes rätt underligt att packa ner sina saker och lämna mitt älskade rum jag var så nöjd med och tänka att jag inte kommer bo där längre. Så nu har från pappas boende flyttat ut på riktigt! Undra då hur pappa känner sig?

 

nu ser det väl lite fullare ut där i hyllan än innan? :)

orkar bara inte att jag har en låda kvar som jag inte vet var jag ska göra av de :S

men på tal om inget, måste leta en fräck datamus för just nu är databordet som vi införskaffade oss för halt för pekaren att flytta sig någonstans sen och som stöd har vi mitt gamla Projekthäfte....förstår ni varför jag vill byta?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0