tidsfördrivet inlägg men jag saknar Thailand!

Har egentligen ingen aning vad jag ska skriva om här nu, men snart skola iaf. Bara så drygt att sitta och vänta på att tiden ska gå innan man ska gå till bussen.
Okej jag vet inte vad jag ska skriva.
Tidsfördriv? Ja.
Blir det varmt idag? Hmm..molningt men det var det väl igår med lite och ändå kunde vi bada ute på TorekovSPA.
JUST det, igår var vi nogra tjejer som var på SPA i Torekov med våran SPAlärare, väldigt mysigt! Fick först middagsbuffé och sedan bytade vi om för att hoppa i den varma poolen där inne på 38grader som var väldigt väldigt varmare än vad jag trodde att 38grader skulle vara! Tur för de som inte är badkrukor som hade en ISkall mini-pool bredvid för att svalka av sig men när jag stoppa ner bara min ena fot och jag hade ingen känsel i den efter det så fick jag låta det vara! Vi tjejer bestämde oss för att ta poolen där ute men det fick bli lite solning för mig istället. Gick sedan in igen för att gå upp på ovanvåningen där det blåste nada ute på balkongen, satt där väl i 25min och gick in och hade fått brännmärken så nu kan jag minsannodar också säga att jag har fått årets första bränna, paha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0