citerar HipHip "goran, jag är på barn"

Nu har jag äntligen gjort klart två arbeten i psykologin. Jag förstod den första uppgiften där vi skulle beskriva vad vi hade för behov. Men den andra uppgiften förstod jag inte så mycket av så jag ringde faktiskt min lärare och fick svar på min fråga om hur vi skulle skriva ett fördjupningsarbete om inlärning. 
Nu ska jag bara läsa ut en bok och svara på ett par frågor i MÄNKen sen är jag för det mesta klar. Projektrapporten har jag som vanligt problem med så den ska jag börja med på tisdag när jag kan få hjälp av min mentor!

Eftersom jag tycker att jag gjort bra av mig (fast jag har varit rätt lat av mig) ska jag fixa iordning mina naglar som ser för jävliga ut just nu och kolla om jag kan hitta min bok jag måste läsa ut.

Och aa, jag vet att jag låter som en gammal skrutta som inte gått utanför huset sen 1852 men just nu med tanke på vädret så ser jag ingen glädje i att gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0