det blir nog fan bara punkter..............

Sitter just nu i skolan och funderar på vad jag egentligen sitter och gör.
Halva dagen igår spenderade jag tiden med Anna eftersom hon så snällt lovat mig att hjälpa mig med min rapport till projektet. Jag hade redan skrivit halva typ men kände att det inte var tillräckligt bra så jag sudda ut allt och började om igen, skickade det jag undrade över till min mejl så jag kunde prata och ändra med min mentor idag på morgonen men nu går det inte att skriva för programmet är typ "skyddat" från skrivning så just nu ..gör jag nog ingenting mer än att vänta in idrottslektionen jag ändå inte får vara med på för medicinen!

tråkig dag. japp

Kommentarer
Postat av: Aggeoa ♥

Hej! Lust att vara med i veckans blogg? Finalister dras ut på Fredag. Passa på! :D

kram

2010-03-23 @ 16:45:07
URL: http://aggeoa.blogg.se/
Postat av: Aggeoa ♥

SV: Hej, du får kommentera i inlägget om "vekcans blogg" för att vara med och tävla. Det är lite längre ner på min blogg :)

Om du blir en av de 5 finalisterna på Fredag så får du börja tigga röster ;)

2010-03-24 @ 09:03:23
URL: http://aggeoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0