"det börjar bli jul i Håkans bar"

Ligger här i soffan och tycker synd om mig själv. Har varit med Anna sen igår och nu ikväll när jag skulle lämna henne vid bussen för att sen gå till Hemköp så började jag känna att min vänstra lunga inte ville "utvidga sig" och ta upp syre och det har bara blivit värre sen jag kom hem för en kvart sedan. Halvsitter i soffan och kan inte resa mig upp och inte hosta längre vilket har satt igång min panik och har precis ärligt gråtit klart! :P Kände mig rent ut sagt handdikappad och när något sånt här händer och jag är ensam hemma (Simon jobbar) så då klarar inte jag det och då börjar jag gråta av rädsla :P
Lungan är fortfarande cp, var som sagt på Hemköp och köpte morötter och gurka med dip och smultroncider för att överraska Simon ikväll som får stå ut med mig så mycket. Jag har tillochmed köpt en ros till han men just nu kommer jag som sagt inte ens upp ur soffan så vet inte hur denna kvällen ska bli "överraskande". Smsa han och sa "KOM HEM!! är rädd" typ nyss men jag har iaf en timme på mig innan han kommer hem klar från jobbet så det är väl isåfall dags att börja jobba sig upp från soffan redan nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0