dont hear me talking that blahblahblah

Jag orkar inte mig själv ibland asså!
Simon kommer sååå inte vilja låna ut bilen till mig mer!
Först så lämnade jag av mamma i stan och skulle sen åka till hemköp för att köpa rakhyvel till Simon eftersom han är försvunnen.(fick åka till ica i stan o sist coop innan jag hitta dom jävlarna -.-) men när jag ska parkera på Hemköp på den nedre parkeringen och ska gå ut bilen(notera att det var en liten backe bakåt.) men känner att jag har glömt något men går ut ur bilen iaf.. stänger dörren och börjar gå mot bilens bakre del. Inser då och tänker "hmm bilen följer efter mig..HELVETE!
Öppnar snabbt dörren som rullar bakåt och sträcker mig efter handbromsen!
Varför är det typsikt mig? Jag som alltid var så jäkla noggran med den jävla bromsen pga alla historier man hört osv. Men ett litet fel steg som ska hamna i just backe!

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

hej! jag bori sthlm, än så länge tar jag inga "främmande" kunder... vill känna mig helt säker innan jag börjar med det, men snart ska vi ta kunder i skolan, nu jobbar vi oftast på modeller :)

2010-03-05 @ 22:49:05
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0