jag ska baka en sockerkaka av betong

Jag slutade skolan för ca en timme sedan och känns inte som om att jag kunde slöst min tid ännu mer än jag gjort här hemma nu. Har ju som sagt några arbeten att göra i skolan och jag sitter inte och gör dom? Jag erkänner, jag har blivit jättelat! Känner mig som en sån sugga som sitter hemma och kedjeröker(fast jag inte röker) med ölmage och gäddhäng. Man kanske borde ändå sina vanor oftare? Jag har iaf inte ätit Mcdonalds på aplänge nu, STOLT! Jag och Simon åt alltid det innan, kanske därför jag känner mig gäddhängig?

Men jag tänkte faktiskt börja på boken nu idag och när det gäller engelskan så har jag laddat hem filmen nu för att kunna svara på frågorna då jag glömt typ vad den handlar om? Bra gjort! Men attans att man hellre vill gå och lägga sig! HAHAHA min sån "blippsak" när man skriver försvann precis! (ni vet när man klickar med datamusen ngnstans där man vill skriva så ska det komma ett sånt streck som blippar?)

Lite bilder från i torsdags:













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0