om jag visste hur det var att älska en banan.

Öppnade precis min hotmail-inkorg och hade fått ett mejl från kvinnan som fixar min balklänning, hon skrev för att dubbelkolla att klänningen blev rätt och det hon skrev var inte rätt. Tur att hon hörde av sig för om jag hade fått hem en klänning som tagit 3v att komma fram o den var fel då vet jag inte vad jag hade gjort!

Idag har jag lite arbeten jag tänkte göra klart och sedan städa här hemma lite faktiskt för imorgonkväll kommer min Hanna! Känner att det bara är hon som kommer ner till Skåne men tänkte att jag skulle gottgöra henne på påsklovet i några dagar!
Har sån huvudvärk också, haft det i några dagar nu och ingen värktablett verkar funka(?)
Nej, nu tänkte jag fixa lite frukost och sen leta upp tips på hur man smartast kan motstå sötsugen, är sjukt glad i choklad! Det var nu i tisdags som jag märkte att jag kanske skulle ändra mina matvanor. Hela min klass satt på båten till Danmark och jag gick och köpte pölse för jag hade inte ätit någon frukost, men då frågar dom mig hur mycket jag lägger ut på mat.. och märker mina klasskompisar hur mycket jag spenderar på mat.. DÅ ÄR DET ILLA. Men tänkte ta ett steg i taget. Jag köpte en påse Snikers på båten hem från Dk men tänkte att Hanna kan nog gilla det så tänkte kränga i henne det ist! Pahah! Elak jag är (a)

Update:
har gjort klart ett arbete i psykologin men har ett kvar i samma ämne, problemet är bara att jag har ingen ork alls i huvudet. Ingen energi. Hur ska denna dagen sluta? Kanske ska äta lite (hehe uops) och städa undan här hemma lite så kanske jag kan släppa lite av det som kväver mitt huvud.

saker att göra:
skriva ett fördjupningsarbete om inlärning i psykologi
svara på frågor i MÄNKen.
börja skriva på min projektrapport som jag inte ens börjat med?
göra klart projektet? inte fått iväg pengarna än men det är på gång!
har egentligen matte att göra också men ska göra om hela boken på påsklovet istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0