i want my hanky panky candy!

Som i förra inlägget skrev jag att jag äter rätt så mycket. Jag åt mycket slräpmat innan men inte längre och äter rätt så mycket sallad tycker jag MEN när det går så långt att man inte kan få på jeansen man hade förra sommaren för att man blivit "kvinna" och bredhöftad då blir jag mycket ledsen!
(ska lägga in bild på det senare men just nu lyckas jag inte hitta kamerasladden-.-)

Gick in på google för att hitta smarta tips att minska sötsuget! säger jag när jag sitter med en Zoo-klubba i käften för tillfället.

hittade:
äta tre gånger om dagen med mellanmål(den klassiska)
borsta tänderna (pam. anderssons tips. kan gå?)
dricka ett stort glas med iskallt vatten (ett maisie-tips?hon som alltid får mig att känna mig skyldig då hon alltid tar ett glas vatten o jag läsk??)
kromtabletter (krom-vadå?)
morötter&gurka med dip (hade varit trevligt gott)
färska plommon (känner inte för att sitta på skithuset resten av dagen dock)
havregrynsgröt (HATAR JAG!!)
äta bra mellanmål som fullkornsmacka med ägg, kalkon eller keso. (lät mumsigt)
äta mycket protein (tur att jag beställt hem 4kg proteinpulver xD)
nötter,frukt eller choklad med kakaohalt på över 70% (älskar ju frukt o nötter men mörkchoklad är inte min grej)


detta såg mumma ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0