alla håller tummarna!

Kan det bli mer torrare än att sitta med arbete en hel fredag?!
Vi har prov i njurarna nästa torsdag och allting är ett helt stort blur för mig eftersom jag bara suttit med orden och instuderingsfrågorna, jag har liksom inte fokuserat på själva njuren utan bara om frågorna och orden. Därför sitter jag nu och skriver typ en liten uppsats om njuren och vad den gör, vad kan minska urinmängden, vad är ett nefron, filtration eller diffusion. För ska jag ha en chans att klara detta provet galant får jag nog göra såhär.

Kl16 skickas mitt matteprov till mig och fram till 20 ikväll får jag sitta med det! Jag kommer få en chans till inom ett år att göra om en "ig-prövning" om jag inte klarar detta provet men förhoppningsvis är mitt huvud på topp och jag klarar det med bra resultat!

Men först måste det finnas mat i magen, problemet är bara vad jag ska göra :S? känns inte som jag har ett skit i kylen eller frysen.. varma mackor?

NI FÅR URSÄKTA ATT MIN BLOGG ÄR TRÅKIG NU MED BARA PRAT OM SKOLA, GYM, ARBETEN, DISK OCH TVÄTT men mycket mer än så händer det inte så mycket mer! :P Det händer inte så mycket mer förren i december när det börjar närma sig med examen, packingar och förberedelser för "flytten" och magfjärilar som tänker "klarar jag detta?" För hotellet är ett lyxhotell och har 10.0 i betyg med 9.5 i servicebetyg, kan jag leva upp till detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0