d,d,dr, dr BIP!

glömde berätta att i torsdags efter att jag tränat och varit ute i kylan med svettigt hår så blir det ju extremt kallt..
och när jag kom hem så satte jag igång duschen och klev in med musik i bakgrunden och öppen därr in till badrummet för att höra. Jag titta på handtaget där man sätter på vattnet att det är jättemycket satt åt vänsterhåll och där den satt just då så brukar det vara så varmt att jag inte kan vara i duschen men eftersom jag var så frösen så kände jag inte det varma.
Iallafall så börjar jag ju att duscha och sjunga med till musiken i min ensamhet och helt plötsligt hör jag "BIP BIP BIP BIP!!!!!!!!" jag snubblar till lite i badkaret och sliter nästan av draperiet och hoppar ut ur badkaret, hämtar en hamdduk och står spritt språngande naken i hallen och försöker få bort den varma röken från brandalarmet med handduken x)

LYCKAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0