den söndagen man döper till "plugg"

har syndat alldeles för mycket denna helg!
Donkan i fredagskväll, massa godis denna kväll, massa igår, tårta hos pappa eftersom det var fars-dag, kakor på det och en massa läsk!
Hade träning igår och blir imorgon också, jag kan allvarligt säga att godiset och donkan fick mig att må illa. riktigt illa för hela magen tog bara en vända och ville nästan spy men jag är inte direkt en sån tjej som trycker fram det så jag kan få upp det jag nyss ätit och må bra igen, utan försöker andas lugnt och må bra igen, men visst, mår man så illa att det kommer av sig själv så vad ska man göra men jag föröskte lugna ner mig, vila och efter ett tag mådde jag bra igen men fy för godis!

Snart kommer Maisie så ska vi plugga till socialpsykiatrin som vi har prov i på onsdag. Rätt så stort prov och jag brukar inte klara av dessa proven men får jag inte minst vg på detta får jag inte vg i betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0