en sådan fredag ni vet..

Har snorvlat hela dagen idag men ändå lyckats ta mig igenom ett gympass.
simon är hemma för första gången någonsin tror jag från jobbet :S
ligger där i sängen och ser helt död ut. något jag egentligen också är, huvudet och näsan är inte min vän idag men jag har inga andra dagar att ta igen min förlorade praktikdag och min handledare kunde inte flytta vissa dagar iheller men ja, det får vara så. känns lite som att dom tror att jag inte gjort något alls men eftersom jag inte kan människorna än, sjukdomar och deras rutiner så blir det svårt men känns som att man mest sitter vid tvn och underhåller de som bor där.
Pappa flyttar idag också, är vi förvånade? :D Denna gången flyttar han mitt emot 57an och merchel&berg men vi får hoppas att denna gången är lägenheten rätt för jag, sebbe och mamma räknade ut att på 9år har vi flyttat 9gånger......... alltså 1gång varje år. Kan ni tänka er hur trötta jag och brossan är på flyttlådor -.-????

Får se vad kvällen innehåller, börjar 14-21 så en timme missar jag på Idol men får väl ta igen Jays version av Bad romance på youtube eller något!
uffh, känner mig inte alls ok :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0