examinationsuppgift i vård och omsorg

Satt uppe rätt så länge igår med ett arbete där vi ska skapa vårat eget vårdboende. Avslutade kvällen innan jag började på min 6e sida och nu när jag vaknade och sätter mig med det igen inser jag att på pappret som vi fått står det 2 till 4 sidor... Men det skiter jag i! Får väl hoppas att min lite förvirrade lärare tar emot det iallafall. Jag menar, det är mina idéer och mitt egna boende. Så som jag skriver ska det vara, inte bara ha med halva det jag vill ha med!

Ska snart ner till stan för att köpa strumpbyxor. vanliga tunna svarta för det har jag icke och det kommer jag behöva till gåsmiddagen som hålls på söndag hos Simons föräldrar, blir dock inte gås vi ska äta utan en stor fet mumsig kalkon! (dör lite inombords så mycket jag längtar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0