"i wanna have your babies!" lalala

rukbriken säger det mesta av detta inlägget, en låt fårn natascha bedingfield.
har precis kommit hem fårn Vejby där Simons föräldrar bjöd på mat och bebis! Mycket underbart att sitta med en bebis i famnen och försöka få han att sova. Ja jag är barnkär och älskar barn. Det ska jag inte neka och ja, ibland önskar att man var 24 och hade rest, lekt av sig och så så man är klar för det där jag vill ha. Barn. Men Simon är duktig och tar ner mig på jorden igen när han påminner mig om att jag måste lära mig ta hand om min eknomi och har fast jobb.
Jag är nog lite rädd att Simons familj ska komma fram och bara "jaa vad händer här nu egentligen?" och ska bli oroliga att jag vill ha barn NU, det vill jag inte innerst inne men den lilla tiden jag kan få när jag ska få Charlie att somna eller bara vara lite barnvakt medan Malin behöver fixa tvätt eller så räcker för mig. Jag vill inte ha barn just nu men jag förnekar inte heller att jag vill ha barn tidigt (dock inte innan 23). Men för att avsluta det lite gulligt så känner jag lite att jag inte har bråttom eftersom jag känner att jag och Simon har hela livet på oss tillsammans. Men det är lite gulligt att se han gå runder med Charlie :)

Till något annat. Andra dagen på lovet och jag har inte pluggat ett skit, nöjd med det också!
Men imorgon gäller träning och förhoppningsvis lite plugg.
har 3prov och två arbeten att arbeta av. vart tog innebörden av ordet "lov" vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0