i whip my hair back and forth

Nu är man nygymmad! Skulle egentligen gymmat vid 12 men Therecé ville vid 14 så då sa jag OKEEEJ men när det väl är dags kommer hon på att hon varken har bil eller cykel att ta sig till friskis så hon sket i det! och där har jag bara legat på soffan och väntat på henne! :P den bajskorven!

Nej, svettig är jag, ska in i duschen strax och börja göra lite mat så min käraste kropp mår bra!
Sen är det FREDAAAAAAAAAAAAAAGSMYS hemma hos mamma! Ska dränka mig i ostkrokar! ;)


får väl slinga om håret nere i thailand till det jag har på bilden (från maj i år)för solblekt rött tänker jag då inte vara i 3.5månad! får nog klippa av håret också. kommer inte orka ha allt tjockt hår!

kommer sakna mitt röda! :( men det får jag ha kvar ett liiitet tag till sen är det på det igen när jag kommer hem till tråkiga Sverige

först ska jag bara ligga vid poolen och bli bruuuuuuun! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0