lill-lördag som består av plugg

Tror verkligen inte att min blogg varit såhär mkt tröttsammare än någonsin! Skriver alltid bara om skolan och om gymmet. Och samma gäller idag.
Idag var det praktiskt prov i Vård och Omsorgskunskap. Jag fick demonstrera hur man tog ett urinprov. Gick bra, fick bra omdöme och ja, mer var det inte av den skoldagen!

Imorgon är det prov i v&o. det gäller sår och hittils tycker jag att det ska bli lätt men man vet aldrig var lilla lärare Lampa hittar på.
På fredag är det matteprov.. Är nervös som in i helvete men jag kan inte göra mer än vad jag kan. Ska sitta och repetera regler osv imorgon och sen får det gå som det går.
Jag har klarat allt utom 2 av 10 närvarouppgifter. Men vet inte vad som händer om jag inte klarar detta provet. Förhoppningsvis tittar dom över på allt som jag gjort med dom andra proven men man vet aldrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0