paranormal activity 1&2

Har sån lust efter marabou-chilli&passionsfrukt men känns onödigt att ta bilen två gånger eftersom jag ska hämta Simon vid 22-tiden. Det orkar man inte, så jag får vänta =(
Försökte hitta någon rolig person på internet men helt dött där så fick terra Andy lite på sms och fråga hur det står till i sthlm! Finns alltid något att prata med han om och kan nog faktiskt prata med han om allting. Har inte så många killkompisar längre förrutom dom som räknas inom kategorin "Simons vänner" men dom är snälla och underbara dom också, klart dom blivit mina vänner då med men kände ju Andy innan Simon. Träffade Simon hemma hos Andy när han bodde hemma också. Rena slumpen! Skulle egentligen inte vara där men när jag berätta för Andy på sms att jag hamnat på någon jävla knarkfest på Villan blev han inte glad och bjöd hem mig till han eftersom han hade fest. Och där var Simon :)


Såg förresten på Paranormal activity 1&2 igår hos min bror. Han skulle bara visa ett klipp då hon dras ut ur sängen men det blev att vi kolla igenom hela filmen och sen började vi på 2an :P Dom var inte äckliga eller så men bara jävligt obehagliga. Inte när man satt där och tittade men efteråt när man gått och lagt sig. Är supertrött nu idag eftersom jag somnade vid midnatt, vakna kl 02 och somna vid 4.30 igen när det började ljusna till. Jag kunde verkligen inte dämpa ögonen och på ett sätt var det nästan värre än när jag var rädd och precis sett The Ring. DÅ är det illa!
Jag som hatar skräckisar, men som sagt, när man väl satt där och tittade verkade det inte så farligt men efteråt sätter den sig på huvudet. Väldigt intressant men bara synd att dom riktiga filmerna inte fick användas i filmen. Polisen i staten där dessa händelserna hände (den e ju baserad på en riktig händelse) sa nej till att övervakningsfilmerna(som satt i huset där dessa händelserna man ser i filmen hände på ritkigt) skulle få användas i filmen, men producenten fick se dom riktiga och använda sig av skådespelare och göra sina egna scener.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0