r.i.p säger man va?



Hittade honom imorse i hans hus. Har inte vågat kolla där den senaste två dagarna men jag vågade faktiskt inte kolla. Kände hela tiden "nej jag har inte ork till att gråta nu!". Men imorse fick jag ge mig för då hade han inte rört maten eller vattnet på två dagar. Och där låg han.
Ringde hit mamma som var här på mindre än 2minuter och hämtade honom. Ville inte ha honom här så mamma fick honom och ska begrava honom ikväll bredvid Limpna.
Ja, det är bara en liten hamster men varför jag är så ledsen är för att min förra hamster Limpan dog i min famn. Han var inte ensam utan dog med mig, min mamma och bror. Och jag hoppades bara på att samma sak skulle hämta Ragge, itne dö ensam för sånt är jag känslig för. Men nu hände det inte som jag ville och det är därför jag är ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0