slapp skoldag och tvätt....yey

Såhär ser mina dagar ut. Jättespännande!
Väntade mig det värsta av denna skoldagen men det visade sig att vi bara hade förflyttningsteknikutbildning på morgonen i 3h och på andra lektionen gick vi bara igenom arbetena lite snabbt sen slutade vi för eget arbete och inte la jag mig på soffan för det som jag egentligen kände för. Utan jag och Maisie stack hem till henne och skulle påbörja socialpsykiatrin. Vi kopierade sidorna i boken och stod nog i en kvart för att få klart på alla papper. Jag och Maisie har en tendens att börja bra sen hamnar vi i köket och bakar...
Men det gjorde vi inte idag och har väl gjort mer än hälften av det vi ska göra.
Ska göra resten ikväll när Simon kommer hem, maten är i magen och tvätten är relativt klar.

Nu är det bara 4prov, 2arbeten, stress och 4veckors praktik kvar sen är jag utbildad undersköterska och sen flyttar jag och Simon till Thailand och jobbar, hemma i april där jag förhoppnignsvis har ett jobb som väntar på mig, ekonomin bygger upp sig och vi kan flytta till större lägenhet för just nu är denna faktiskt för liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0