som en sovande bambi!



otroligt snygg näsa jag har där uppe i hörnet va?

Idag hann jag tillochmed träna innan kl blev 11 ens och vid lunch åkte jag och Simon till Familia för att handla till Simon och sedan storhandla eftersom våran kyl och frys var alldeles för tom!

Ska bara sitta med plugg och mysfilm idag. Men blir nog mer plugg imorgon när Simon jobbar och jag kan göra det i lugn och ro.

Snart ska jag hämta min käre bror i Luntertun hos en kompis sedan blir det middag för oss tre här hemma sen var det tydligen "what happens in vegas" på TV ikväll så får se om det blir den ikväll (kände en konstig lukt precis och insåg att det är Simons gele som han har i håret..får nog kasta den i smyg eller spraya hans hår med mitt goaluktande glansspray).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0