torstens for tha forst time on a torsdag



Förbereder mig lite för en myskväll på Torstens med mina tjejer Thesse, Elise och Fie!
Håret har jag ingen aning om vad jag ska göra med så det får väl bli vanligt svall på ena sidan eller en knut i nacken med löst framtill. Ingen aning?

Matteprovet som jag skulle vara med Thesse och Johan att göra fungerade inte idag heller, provade på allt man kan tänka sig för att öppna provet men icke sa nicke. Och min handledare har fortfarande inte ringt upp mig så mejlade honom med en irriterande ton, får hoppas att han fattar vinken. Får jag ett mejl där det står "tyvärr, du gjorde inte provet i tid, du får inget betyg" tror jag att jag tar bilen upp direkt till GBG och slår han för när sidan är nerlagt 2 av 3 dagar och den 3e dagen vill inte provet öppnas så ska jag fan ha mitt betyg iallafall pga de andra proven och närvarouppgiften samt redovisningsuppgiften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0