var får vi allt ifrån? - glöggen!

Några citat från veckan som varit:

Jag och hanna chattar på facebook och jag berättar om min dröm jag hade för två nätter sen. Jag och Simon är och storhandlar på C.gross eller liknande och helt plötsligt kommer jag på att jag är gravid med tvillingar och måste köpa barnstolar och blöjor m.m. Men helt plötlisgt säger Simon "ja men det behöver vi ju inte köpa ändå, du ska ju göra abort". Jag blir helt förkrossad i drömmen för jag tänker hela tiden "visst jag är ung, men om jag gör abort nu så kanske jag inte har chans till att få tvillingar när jag är några år äldre?" och det enda Simon gör är att hamna i ett musikalisk stund och dansar och sjunger musikaler runt i hela affären för att han vill att 3 fjortisar ska köpa avokadon som han gör om till en blomma?
Hanna säger:
hahaha oh my
men din instinkt säger till dig att skaffa barn typ, sånt är läskigt tycker jag
Jag säger:
hehehhehhehehhehehehhehehehhe
hahahhaha! den meningen gillade jag x)
jag tror att du kommer bli en sån här ung mamma som sitter vid spisen med din vän bettan och röker samtidigt som gårkvällens smink är på och raggarsockar, barnen springer runt och slår varandra och det enda du säger är "bara ni inte petar in topsar i öronen så äre lögnt!!"

Från i onsdags:

Vi i klassen har Vård&Omsorglektion och pratar om döden. Vi skulle diskutera i små grupper om hur vi ville dö och om vi ville ha anhöriga med oss osv.
jag: jag tror att det vi är rädda för i nutiden har med något med sitt förra liv att göra.
thesse: vadå, skulle jag blivit uppäten av katter eller??
jag: undra vad elise vad för något då?
frida: FET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0