alla mina....sidor

 
 
  

såhär rastlös är jag just nu. sitter och pratar med fie på msn och amanda på face och har förhoppningsvis gjort klart mitt arbete i Vård och omsorgskunskap som slutade på 7sidor.... får nog mejla min lärare och förvarna att jag inte kommer kapa ner för nu fan har jag slått på stort! Jag av alla har skrivit ett väldigt noggrant arbete om minsta lilla detalj om hur min miljö ska se ut, inredningen, trädgården. var den ska ligga, hur sovrummen ska se ut osv. mina regler och säkerheten osv.

om ett litet tag beger jag mig till Thesse, beror på om vi får liv i Johan a.k.a Ronny som han blev döpt till av Simon och Adam i somras. Vi ska göra matteprovet idag. Har ännu inte kollat min mejl ifall min handledare har svarat men han har itne gjort det på 3dagar så varför nu?

OCH BILDEN PÅ 3E RADEN TILL HÖGER:
titta mamma, jag kan visst det göra ögonen sådär konstigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0