yes i can! hope so..

"Hej Cicilia.
Du har gjort en mycket bra redovisningsuppgift. Du har även kommit fram till
ett bra resultat som var lättöverskådligt med dina diagram och tabeller.
Resultatet visar även att du kommit fram till silver som den vanligaste färgen
på personbilar, vilket stämmer väl överens med övriga Sverige.
Bra redovisning. Bra jobbat! Godkänd (vi ger bara G eller IG på
redovisningsuppgifter)"

Detta fick jag precis läsa i min mejl från min vikarie-lärare. Nu är en liten del av klumpen släppt men nu är det bara slutprovet på fredag som gäller, jag hoppas att mitt prov inte är lika svårt som Therecé prov!
Nej, jag har låtit Simon ta all tvätt och varit skitosocial nu på 2.5h så ska stänga datan nu!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0