16 dagar kvar

Varför ska det vara så svårt att hålla igen med sötsaker?
Har slagit en deal med Hanna om att gå ner lite tillsammans men jag klarar fan inte att hålla igen på sötsakerna! Hanna bad mig tänka "är detta värt 5minuters njutning med choklad som sätter sig på magen? NEJFAN!" men tänker jag så? neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Jag börjar verkligen förstå tjejer som ser annorlunda på sig själv, som tycker dom ser ut som kossor medan dom är smala. Men problemet med mig är inte att jag är tjock, jag är bara bred framifrån, inte på sidan. Och eftersom jag var på gymmet i över 2h i tisdags och planerade för idag också men som inte blev av känner jag mig ännu mer dummare och besviken på mig själv.
Frågan är om man ska börja med sån vecko-lista där man väger och mäter sig själv varje söndag tillex? För att komma in ännu mer i motivationen. Funderar på att ta en stooooor rensning i skafferiet och även komma på en bra diet som gör att man kommer ner lite i vikt. Sopp-diet? Knäckebröds-diet? Banan-diet? Detta får man nog kolla upp..


okej, lite att ta i men ska jag vara ärlig, riktigt ärlig hade jag inte blivit förvånad om det är just så som denna tjejen ser sig i speglen som jag ser mig själv...

detta är väl kanske mer realistiskt att vilja se ut som :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0