"are u shiting me?!"

Vart inne på Telesnor igår på Väla för att fråga hur jag kunde göra när jag åker till utlandet och för att hämta min faktura som inte kommit hem i min brevlåda!...dom påstod att min räkning låg på 805kr...
När jag ringde dom idag så frågade jag varför? Då påstår dom att jag inte betalat mina räkningar mellan augusti-oktober......... lite roligt för innan har mamma betalat mina räkningar men nu gör jag det och jag har fått två räkningar som jag så snällt betalat den 31/8 och 27/9.. när jag sen frågar vad detta var för pengar/räknignar till då så säger dom att det beror på mina justeringar i augusti?! skulle dessa 700+440kr vara för ändringar i mitt abonnemang för att dom inte kan skicka räkningar som stämmer överrens med mitt kontrakt ?!?!?! Jag fick ändra allting i mitt abonnemang för dom vägrade fixa det ihop med mitt kontrakt (tror tillomed att jag fick skriva nytt).. och detta påstår dom ska kosta sammanlagt!

Jävla pantade kålhuvuden!
Varit hur nöjd med mina räknignar då dom legat skitlågt jämfört med vad dom brukar ligga på och sen kommer dom och släpper denna bombfisen?! Det roliga är att dom påstår att jag inte betalat en faktura för varje månad men här sitter jag med alla räkningar i handen,,,månad efter månad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0