kommer bli en lång helg!

Jaha! När är min praktik över! Hade sista dagen idag och tackade mina handledare med en chokladask från kiosken på sjukhuset som för övrigt är väldigt dyr! Idag var det rätt så lugnt, traskade upp och ner för korridoren och fick därför sluta två timmar tidigare så eftersom jag inte skulle träffa Ida förren vid 16 så drog jag direkt till gymmet och känner på mig att det blev ett bra pass så att man känner träningsvärken imorgon!

På lördag blir jag 19.. jisses vad åren går! inte tänkt på det förren en vecka innan min f-dag men nu är den här om två dagar. Har inte önskat mig något speciellt och kommer bara ha ett litet kalas här hemma för familjen. Lite pirrigt att ha ett f-kalas som varken är hemma hos min mamma eller min pappa men mysigt ska det bli, beställde tårta från Nisses också!
På kvällen blir det en liten förfest/samling hos mig innan vi traskar ner till bowlinghallen för fylle-bowling! Riktigt kul att så många kunde denna helg eftersom det är så svårt med alla jobb, praktiker osv. Funderar på att ta förra årets outfit som städerska eller göra en riktigt klassiker av Kissie! En ful sådan, fast oandrasidan så kommer jag se ful ut denna kväll ivilketfall som helst för att kunna välja mellan en "ful kissie" eller en "snygg" är ingen skillnad, ser lika förjävlig ut på alla bilder men det är ju strax Halloween så kan väl likabra skrämma barnen i förväg?! ;)

Nej, lägenheten får inte se ut som den gör och får väl fortsätta att städa! Speciellt badrummet eftersom typ ALLA våra handdukar tappar mycket "fjun" som hamnar överallt och ser ofräscht ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0