nemen kolla på dethära!

mitt första inlägg på den nya datan!
imorse steg man upp vid 9 för att vara tidig till marknaden men tycker det bara blir sämre och sämre för varje år, eller så är det bara mysigare på våren?
sen körde vi raka vägen genom Viken till HBG för att ta oss till nyöppnade netonnet för att ta oss en titt. en titt slutade med en ny data som vi kan ha med i thailand och en SODA STREAMER!!!!!! vet ni hur länge jag har längtat efter en sådan?! Riktigt länge! tänkte köpa en på Cervera eftersom jag fått presentkort där men dom var ju fan dyra så det blev det icke! Simon haffa datan och jag haffa streamern som faktiskt bara gick på 449kr! BILLIGT! tänkte att jag varit så duktig över ekonomiplanen/listan och har alltid under kontroll och detta var faktiskt det jag kunde unna mig denna månaden! Inget mer klädköp, inga fler skor, inget mer smink eller smycken, och inga matköp heller för den delen om det inte gäller macka i skolan eller så. imorgon betalas mobilräkningen och sedan ska jag bara tanka bilen så den är full till en månad till. Bilen är skitsnål på bensin! När vi fick den var den precis fulltankad och efter två veckors körande (konstant eftersom det var sommar och taket kunde vara nere!;)) så började jag tänka "men när ska man behöva tanka då?" h3h3! Så blir skitbra! En 500lapp varje månad sen e vi klara typ :)

Nej, inväntar thesse så vi kan fixa matteupgiften. vi har egentligen slutprov också men hemsidan har tekniska fel och vi blev tillsagda att helst inte göra några prov men vafan, slutprovet måste ju göras denna helgen så vettefan hur vi ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0